SOLUTII DE BUSINESS

Care sunt solutiile Clarus?

CLARUS este o soluție software integrată, care oferă instrumentele strategice de luare a deciziilor necesare managementului de nivel superior, în mediul de afaceri extrem de încărcat de astăzi.

CLARUS a fost proiectat având în vedere flexibilitate, folosind tehnologia client – server, pentru a satisface nevoile unice și individuale ale companiei dumneavoastră.

CLARUS permite desfășurarea proceselor financiare și operaționale și oferă suport informațional ca bază pentru deciziile de management

Principalele caracteristici/beneficii ale aplicatiei

Clarus ERP

Clarus este un sistem de planificare a resurselor întreprinderii care acoperă toate domeniile de activitate ale unei companii. Clarus oferă un instrument de comunicare eficient pentru sistemul dumneavoastră de management (stocuri, stocuri gratuite, bunuri profitabile sau mai puțin profitabile). Clarus integrează un număr mare de module precum: Comenzi clienți și furnizori, modul contabilitate financiară, modul planificare producție, modul vânzări.

Clarus HR

Clarus HR este un sistem cuprinzător și integrat de management al resurselor umane care răspunde nevoilor specifice ale companiei dumneavoastră în ceea ce privește una dintre cele mai importante resurse ale sale – resursele umane. Clarus HR asigură o corelație eficientă între angajați și celelalte activități de afaceri din compania dumneavoastră. Clarus HR permite accesul multi-nivel și multi-utilizator la o bază de date unică.

Clarus CRM

Clarus CRM este o solutie necesara departamentului de vanzari si marketing dintr-o companie care ofera o mai buna vedere asupra sistemului de vanzari si a portofoliului de clienti asigurand o mai buna relatie intre companie si clientii sai.

Clarus SCM

Clarus se referă la activitatea rețelei de distribuție și oferă informații în timp real asupra situației stocurilor la fiecare punct de vânzare sau întreaga companie.

Clarus BI

Clarus BI colectează, sintetizează și analizează toate informațiile din procesul de afaceri și furnizează toate rapoartele și statisticile necesare ca bază pentru decizia de management la cel mai înalt nivel managerial. Clarus BI oferă, de asemenea, posibilitatea de a prognoza viitorul afacerii dumneavoastră asigurând un control exact asupra evenimentelor curente.

Clarus DMS

Clarus DMS permite dealerilor auto sa-si eficientizeze operatiunile interne prin reducerea costurilor operationale, sa-si imbunatateasca vanzarile prin urmarirea interactiunilor cu clientii probabili de-a lungul ciclului de vanzare si sa-si imbunatatesca relatiile cu clientii existenti prin satisfacerea nevoilor acestora.

Avantaje

Clarus are principala sa caracteristică designul modular – fiecare componentă poate fi utilizată separat sau împreună ca un întreg:

  • este complet personalizabil și scalabil în funcție de nevoile companiei dvs
  • flexibilitate – fiecare modul poate fi utilizat separat de orice departament folosind o bază de date unică
  • securitatea sistemului – permite accesul pe mai multe niveluri
  • implementare în timp scurt – fiind un sistem modular implementarea este foarte ușoară și pot fi adăugate module noi atunci când este necesar.

Beneficii cheie

  • Unificarea sistemului de comunicare internă – orice informație este înregistrată o singură dată, iar sistemul asigură o legătură automată între baza de date centrală și departamente.
  • Clarus permite creșterea profitabilității fiecărei activități pe baza reducerii costurilor operabile și a utilizării optime a resurselor disponibile.
  • Creșterea cifrei de afaceri a companiei și un număr mai mare de clienți oferind o nouă viziune asupra procesului de afaceri.
  • Clarus asigură un flux complet de informații și o potrivire perfectă între nevoile clienților și produsele oferite de compania dumneavoastră
    Informații și rapoarte în timp real.