CLARUS CRM

CLARUS CRM

Management eficient al relatiilor cu clientii

CLARUS CRM este o soluție obligatorie pentru departamentele de vânzări și marketing ale oricărei companii. Oferă o imagine de ansamblu asupra sistemului de vânzări și duce la o mai bună înțelegere a nevoilor și obiceiurilor clienților. Întregul flux de informații este îndreptat spre îmbunătățirea relațiilor cu clienții.

CLARUS CRM oferă un control mai bun al managementului vânzărilor și o reacție mai eficientă asupra promoțiilor, distribuției și vânzărilor, toate acestea cu un singur scop: un segment de piață în creștere.

Avantaje

Tracking and evaluating the people from the marketing and sales department

  • Pe baza rapoartelor rapide ale oamenilor de vânzări sau ale departamentului de marketing, se poate crea un profil și un istoric al clientului, ceea ce duce la strategii de marketing îmbunătățite, aproape de cerințele pieței.
  • Gestionarea, programarea si urmarirea contactelor cu clientii.
  • Construirea unei relații solide companie/client.
  • Identificarea, conservarea, îmbunătățirea și utilizarea eficientă a portofoliului de clienți.
  • Urmărirea și evaluarea costurilor proiectelor de marketing.