CLARUS HR PERSONAL

CLARUS HR PERSONAL

EN Modulul dedicat resurselor umane, acopera toate aspectele legate de activitatea de management a resurselor umane.

Permite managementul datelor referitoare la activitatea cu personalul si urmareste „ciclul de viata” al angajatilor in cadrul firmei: recrutare, costuri, instruire, performanta, promovare.

Pe baza informatiilor despre angajati, cuprinse in diferite baze de date, fiecarui angajat i se poate atribui un anumit mod de salarizare si pontaj din gama de politici de salarizare, respectiv pontaj definite pentru firma dvs.

CLARUS HR – PERSONAL beneficiaza de un puternic modul de raportare care poate genera diferite liste, rapoarte si statistici, asigurand suportul necesar pentru luarea deciziilor la nivel managerial.

Functionalitati:

  • Permite stabilirea distincta a departamentelor, diviziilor centrelor de cost, politicilor de pontaj, salarizare si a legaturilor dintre ele, asigurand posibilitatea modificarii lor in structura organizatorica.
  • Gestioneaza toate informatiile referitoare la departamentul de resurse umane:
    • informatii financiare (salariul de incadrare, contul bancar);
    • informatii personale (fise de personal, istoricul persoanelor angajate, cat si al celor lichidate);
    • informantii privind evolutia profesionala (experienta profesionala);
    • informatii despre eventualele abateri disciplinare;
    • informatii despre concedii de odihna, situatia concediilor de odihna pe parcursul anului (concediile de odihna se pot calcula in functie de vechimea in firma sau in functie de vechimea totala in munca, sau de numarul fix de zile pe an);
    • calcul automat pentru vechimea in munca cat si in cadrul companiei;
    • informatii despre concediile medicale, (face automat calculul concediilor medicale, care se transmit automat in modulul de salarii, pentru a fi luate in calculul salarial);
    • informatii despre concediile de maternitate (calcul automat al concediilor de crestere si ingrijire copil pana la varsta de 2 ani, de reintoarcere a salariatelor).
  • Permite configurarea diverselor adeverinte, acte aditionale, etc., specifice departamentului de RU, care printr-un singur click se deschid gata completate cu datele salariatului.
  • Permite generarea diverselor situatii, statistici, liste ale salariatilor:
    • personal angajat sau lichidat in luna;
    • liste expirari contracte temporare;
    • situatii si statistici diverse.
  • Permite gestionarea eficienta a unei baze foarte mari de CV-uri, inregistrarea potentialilor candidati, selectia candidatilor dupa criterii bine stabilite.
  • Permite realizarea organigramei societatii, a posturilor vacante cat si al celor ocupate.