CLARUS ERP

CLARUS ERP

CLARUS ERP, sistem integrat de gestiune

CLARUS ERP este o solutie software financiar-contabila de management operativ, proiectata pentru a satisface nevoile oricarei companii, indiferent de domeniul de activitate si de marimea acesteia.

CLARUS ERP ofera o comunicare eficientă si transparenta a informațiilor cu privire la stocuri, stocuri de siguranță, produse profitabile și mai puțin profitabile. CLARUS ERP oferă, de asemenea, instrumentele de gestionare eficienta a afacerii dumneavoastra si furnizează informații specifice (cum ar fi fluxul de numerar), previziuni diferite și radiografia corecta a centrelor de cost din companie.

CLARUS ERP vă permite să procesati și să livrati orice informații sau documente relevante. Folosind CLARUS ERP aveți acces la orice informație sau orice document în diferite forme și în timp real.

Aventaje Cheie:

  • motor de baze de date de încredere bazat pe arhitectura client-server
  • permite analize financiare și ale proceselor operaționale și oferă suport informațional ca bază pentru deciziile de management
  • permite centralizarea pe mai multe niveluri de informații în funcție de nevoile companiei și analize detaliate pentru orice proces operațional și financiar
  • este în conformitate cu legislația în vigoare românească și acoperă orice domeniu de activitate
  • a fost proiectat si pentru companii cu o arie (geografica) mare de activitate, cu mai multe puncte de vanzare sau productie, cu mai multe depozite/gestiuni, dar si pentru companii cu structura de holding
  • poate livra un set complet de rapoarte în mai multe sisteme de contabilitate.
  • CLARUS utilizeaza tehnologia client-server bazata pe MS SQL Server, fiind structurat pe diferite nivele (baza de date, server de aplicație și client). O caracteristică importantă oferită de CLARUS ERP este posibilitatea de a crea orice raport pe o platformă web și de a se consulta acestea raport folosind un browser web.

Module Disponibile

COMENZI CLIENTI

Modulul Comenzi clienti stă la baza fluxului de lucru si mai ales a procesului de vânzare catre clientul final. Prin acest modul se poate avea o imagine de ansamblu a nevoilor clienților dumneavoastră, permițându-vă o gestionare mai eficientă a relațiilor cu acestia și un proces clar si bine urmarit de vânzare, lucru care reduce timpul de livrare si eficientizeaza cerintele de stoc.

COMENZI FURNIZORI

Modulul Comanda furnizori este o parte fundamentală a lanțului de aprovizionare (SCM) și permite urmarirea eficienta a achiziții, reducerea stocului de produse finite si asigurarea necesarului de materie prima pentru comenzile clienților.

APROVIZIONARE

Modulul Aprovizionare din CLARUS ERP va îmbunătăți planificarea proceselor operaționale, facandu-le mai eficiente, având ca rezultat un control eficient al costurilor și al stocurilor existente. Acest lucru vă permite să creați un sistem orientat spre cerințele clientului, care poate răspunde rapid la orice schimbare, în mod eficient din punct de vedere al costurilor.

LOGISTICA

Modulul Logistica asigura subiectul în locul potrivit la momentul potrivit. Pentru a realiza acest lucru, CLARUS ERP livreaza informații în timp real pentru luarea deciziilor corecte și facilitează controlul activităților de zi cu zi.

IMOBILIZARI

Cu modulul Imobilizari, CLARUS ERP devine foarte ușor și simplu. Puteți obține o impartire mai eficientă a resurselor, costuri de operare reduse, creșterea productivității, toate acestea ducând la creșterea performanței și a profitului companiei.

BUGETE

Având în vedere importanța bugetelor în cadrul companiei și în activitățile principale ale acesteia, am venit in ajutorul clientilor nostri cu un instrument puternic pentru planificarea și controlul bugetelor cu care veți obține un management financiar solid.

SERVICE

Ca un furnizor de servicii, aveti ca obiectiv sa va ajutati clienții pentru a adăuga valoare afacerii lor prin transparență totală a serviciilor și pentru a rămâne competitivi pe piață.

CONTABILITATE

Modulul Contabilitate oferă toate funcțiile necesare pentru managementul financiar al afacerilor. Integrarea normelor contabile cu toate celelalte module, are ca efect minimizarea erorilor și simplificarea rutinelor. Urmărirea și analiza financiara asigura un control optim al afacerii și facilitățile de raportare oferă o imagine de ansamblu a activității acesteia și contribuie constructiv la luarea deciziilor.

POLITICI FINANCIARE

Obiectivul principal al unei politici financiare eficiente este maximizarea profiturilor și valorii întreprinderii, lucru care se poate realiza cu un sistem scalabil cum este CLARUS ERP, care suportă atât necesitatea de a se dezvolta a clientului, cat si modificarea, adaptarea și îmbunătățirea continuă, dar si utilizarea instrumentelor financiare în scopul de a rezolva problemele aparute.

URMARIRE FINANCIARA

Ofera acces deplin la toate informațiile critice cu privire la societate, din punct de vedere financiar, astfel incat sa puteți lua decizii financiare care sa ajute compania dumneavoastra să crească.

POLITICI VANZARE

Prin CLARUS ERP puteți defini politici eficiente de vânzare. Acest lucru este esențial pentru viitorul companiei tale, având în vedere rolul important al lor (veniturile estimate sa corespunda cu veniturile reale), care influenteaza toate celelalte obiective economice ale companiei.

URMARIRE PRODUCTIE

Urmarirea productiei susține planificarea, execuția, controlul și analiza în mai multe tipuri de producție, în toate fazele procesului de producție, precum și pentru toți angajații companiei.

PLANIFICARE PRODUCTIE

CLARUS oferă un avantaj competitiv printr-un puternic instrument de planificare de producție care asigura respectarea termenelor de livrare, o calitate mai mare a produselor, costuri mai mici ca urmare a controlului imbunatatit, reducerea timpului total de producție ca urmare a disponibilității mai rapide de informatii, planificarea resurselor si a aprovizionarii, creșterea eficienței personalului prin eliminarea rutinelor si prin obținerea de date exacte.

MENTENANTA ECHIPAMENTE

Oferă posibilitatea de a aduna informații despre echipamentele aflate in productie, în scopul de a oferi un instrument de analiză puternic pentru a evalua disponibilitatea echipamentelor, performanța și calitatea proceselor de fabricație. Permite colectarea  in timp real a informațiilor și analiza acestora. Se poate urmări starea curentă a echipamentului, motivele intreruperii activitatii acesuia, cantitățile produse și cantitatea de rebut.