Mentenanta si suport
Siguranta
INTEGRATOR SOFT ofera siguranta in exploatarea sistemelor CLARUS prin intermediul pachetelor de servicii dedicate de mentenanta. Aceste pachete sunt adaptate necesitatilor clientului si fac obiectul unor contracte ulterioare de mentenanta incheiate cu beneficarul. Aceste pachete pot include atat asigurarea upgrad-urilor gratuite ce acopera modificarile legislative din fiecare domeniu in parte cat si partea de intretinere in stare de functionare optima a sistemului etc. Clientul decide exact in functie de cerintele specifice care dintre serviciile oferite de catre firma noastra sunt optime pentru el, precum si modalitatea concreta de implementare a acestora.
Maximizarea beneficiilor
Obiectivul general al tuturor business-urilor reprezinta maximizarea beneficiilor şi reintoarcerii investitiei, minimizand riscurile şi costurile. Serviciile noastre de mentenanta si suport sunt concepute pentru atingerea acestui scop. Prin furnizarea de servicii de către oamenii care cunosc business-ul si produsele, va ajutam sa maximizati beneficiile, iar prin furnizarea de versiuni noi şi îmbunătăţiri a tehnologiei principale va protejam investitiile, va maximizam timpul de utilizare si minimizam costul total de detinere.
Eficienta
Noi sprijinim clienţii in maximizarea utilizarii timpului de operare şi satisfacţiei utilizatorilor prin oferirea de servicii de suport corespunzatoare şi îmbunătăţirea produsului pe tot ciclul de viaţă de la implementare, la customizari si upgrade-uri.
Arhitectura bazata pe componente permite sistemelor Clarus sa dezvolte şi sa perfecţioneze aplicatia de business în mod eficient şi sa includa in mod continuu noi funcţionalităţi şi tehnologii. La fel de important este si faptul ca permite clienţilor noştri perfectionarea unei parti sau a intregului sistem, cu scopul de a raspunde noilor cerinte de business.
Suport tehnic
Specialistii firmei INTEGRATOR SOFT stau la dispozitia beneficiarilor aplicatiilor noastre pentru orice fel de detalii in ceea ce priveste aspectele tehnice ale implementarilor realizate de firma noastra. In acest mod beneficiarii au acces la informatii de orice natura asupra solutiilor oferite de catre INTEGRATOR SOFT asigurand suport tehnic, sfaturi de utilizare etc. Help desk-ul este disponibil in timpul orelor de lucru normale incepand de luni pana vineri exclusiv sarbatorile legale.
Intretinere functionalitate sistem
Odata sistemul CLARUS implementat, serviciul de “Intretinere functionalitate sistem” permite sistemului CLARUS sa fie in orice moment configurat in mod optim si sa acopere cerintele in continua schimbare a beneficiarului, pastrand parametrii optimi de functionare ai sistemului indiferent de modificarile aparute pe parcurs. Acest serviciu oferit de catre specialistii firmei noastre are ca scop evaluarea comportarii specifice a sistemului, a modului in care este folosit de catre utilizatori, permitand identificarea schimbarilor ce trebuiesc fi facute in sistem pentru a permite pastrarea operabilitatii optime a functionariii acestuia si a pastrarii productivitatiii folosirii lui.
Rezolvarea problemelor in timp util
In cazul aparitiei de probleme complexe in cadrul sistemului cum ar fi caderi ale serverelor sau erori ale sistemelor, specialistii firmei INTEGRATOR SOFT vor diagnostica problemele aparute la fata locului urmand sa furnizeze in timp real solutia de restaurare si aducere a sistemului in stare optima de functionare
Solutii custom pentru module aditionale sistemului CLARUS
In functie de necesitatile beneficiarului, INTEGRATOR SOFT dezvolta o gama larga de module aditionale sistemului CLARUS in scopul asigurarii unei formalizari complete a fluxului informational al clientului, asigurand integrarea totala a acestor module in cadrul sistemului. Sistemul CLARUS este un sistem modular, flexibil ce permite integrarea ulterioara atat a altor module CLARUS ce nu au fost implementate in faza initiala cat si a altor module realizate pe specificul beneficiarului (ex. urmariri complexe de productie, sisteme de asistare in timp real al productiei, solutii avansate de control acces, etc. in scopul realizarii unei solutii unitare de tip ERP ce permite managementul unitar al afacerii dumneavoastra.
